healthy-snacks-for-mum

Namigi za zdrave malice za mamice

Zdravi prigrizki in malice
Za pripravo zdravih jedi in malic je potrebnega le nekaj predhodnega načrtovanja. Če imate v hladilniku in shrambi nekaj osnovnih živil, lahko le v nekaj minutah kljub prezaposlenosti pripravite zdravo malico ali prigrizek. 

Nekatera uporabna živila, ki jih je dobro imeti pri roki za pripravo zdravih prigrizkov in malic​​​​:
  • sveža jajca – jajca vsebujejo ogromno hranilnih snovi in so zdrav vir beljakovin, vitaminov in mineralov. Trdo kuhana jajca lahko hranite v hladilniku in si z njimi pripravite sendvič. Jajca lahko umešate z nekaj naribanega sira, ali pa v nekaj minutah pripravite zdravo omleto z vrsto zdravih dodatkov, kot so gobe, špinača, zelišča, itd.;
  • sveže sadje – prizadevajte si, da boste vsak dan pojedli vsaj tri porcije sadja. Sadje je odličen zdrav prigrizek, ko si želite kaj sladkega. Na ta način se vam ne bo treba zatekati k nezdravim prigrizkom, ki vsebujejo ogromno sladkorja in maščobe, kot so čokolada in peciva.;
  • sveža zelenjava – solate pripravimo hitro in enostavno. Za zdrav prigrizek lahko v hladilniku hranite tudi narezano zelenjavo (npr. rdeča paprika, korenček in zelena). Poskusite jo z omako iz čičerke ali pa z nekaj kapljicami olja in posuto z zelišči. Svežo ali zamrznjeno zelenjavo lahko tudi dušite, saj imata obe skoraj enako količino hranilnih snovi;
  • ribe iz pločevinke – tuni, sardinam ali skuši iz pločevinke lahko dodamo še polnozrnate krekerje in dobimo zdrav prigrizek. Te ribe vsebujejotudi veliko zdravih maščobnih kislin omega-3, ki imajo blagodejen učinek na vas in vašega dojenčka, če dojite.
  • mlečni izdelki – kalcij je pomemben za močne kosti in zobe in še zlasti, če dojite. Za zajtrk si lahko privoščite jogurt, ki mu dodate sveže sadje, nekaj kock sira v solati, ali pa nariban sir potresite po tuni in pripravite topli sendvič;
  • polnozrnat kruh in kosmiči – vsebujejo veliko vitamina B in zdravih vlaknin. Ovsena kaša za zajtrk je še zlasti zdrava in vas bo nasitila do kosila. Poskusite jo z jogurtom, svežim sadjem ter malo cimeta in medu in dobili boste odličen, a zdrav zajtrk!
  • toplotno obdelano pusto meso – s pustim in na rezine narezanim delikatesnim mesom v hladilniku, kot je puran ali pečena šunka, lahko pripravite hiter beljakovinski prigrizek, ki je mnogo boljši kot predelane hladne narezane mesnine.

Povezane vsebine