New Mom, new diet

Nova mama, nova prehrana

Zdrava prehrana po nosečnosti
Večina mamic želi čim prej pridobiti postavo, ki so jo imele pred nosečnostjo, vendar pa se prvih nekaj tednov po porodu ni dobro preveč naprezati. Telesno težo po nosečnosti lahko najbolje izgubite tako, da še naprej jeste zdravo, podobno kot med nosečnostjo. Jejte veliko pisanega sadja in zelenjave, mlečnih izdelkov in izdelkov iz celega zrnja. Zdrave beljakovine lahko dobite v obliki pustega mesa in rib. Jejte zmerne količine zdravih maščob, med katerimi je na primer maščobna kislina omega-3, ki jo najdemo v mastnih ribah. Poskusite se čim bolj izogniti sladkanim in mastnim prigrizkom.

Izguba telesne teže po nosečnosti
Telesno težo ste v nosečnosti pridobivali 9 mesecev, zato ne smete pričakovati, da jo boste po nosečnosti izgubili čez noč. Poleg zdrave prehrane si boste postavo, ki ste jo imeli pred nosečnostjo, povrnili z redno telesno vadbo, z njo pa si boste zagotovili tudi več energije za skrb za novorojenčka. Eden najboljših načinov, kako izgubiti telesno težo po nosečnosti, je dojenje. Z dojenjem​ lahko pokurite do 500 dodatnih kalorij na dan in tako poleg tega, da svojemu dojenčku zagotovite vrhunsko prehrano, pomagate tudi k lepši postavi!

Povezane vsebine