Tiredness-and-fatigue-in-pregnancy

Utrujenost in izčrpanost v nosečnosti

Kako se spopadati z izčrpanostjo v nosečnosti
Pri spopadanju z občutkom izčrpanosti v nosečnosti, ko se bliža rok poroda, vam bo pomagal počitek. Tako kot telesni napor vam tudi stres na čustvenem področju jemlje energijo, zato je pomembno, da spočijete um in telo. Svojo energijo pa lahko povečate tudi z zdravo prehrano.

Nekatere stvari, ki jih lahko naredite za povečanje energije:
  • zjutraj ali opoldan za 20 minut počivajte in si tako ponovno napolnite baterije;
  • dobesedno ležite z dvignjenimi nogami, kar pomeni, da ležite z nogami nad višino vašega srca. S tem boste zmanjšali zastajanje tekočine in izboljšali pretok krvi po telesu;
  • za okrepitev imunskega sistema se držite uravnotežene prehrane z veliko količino sadja, bogatega z vitamini in hranilnimi snovmi, ter zelenjave;
  • vašo energijo lahko povečajo živila, bogata z železom, kot so rdeče meso, brokoli ali zelena listnata zelenjava;
  • izognite se sladkim prigrizkom – čeprav vam bodo takoj zagotovili energijo, boste potem še bolj utrujeni;
  • jejte malo in pogosto ter se tako izognite nizkemu krvnemu sladkorju;
  • dovolite, da vam pomagajo prijatelji in vaši najdražji;
  • privoščite si dobro knjigo, nakup preko spleta ali film – počnite stvari, ki vas najbolj sproščajo.​

Več informacij in namigov boste dobili na strani "Spanec med nosečnostjo​".