Fibers-in-your-pregnancy-diet

Vlaknine v prehrani med nosečnostjo

Živila z visoko vsebnostjo vlaknin za nosečnice
Vlaknine skrbijo za zdrav prebavni sistem in so v času nosečnosti zelo pomembne. Ko dojenček raste, lahko vedno bolj pritiska na vaše notranje organe, zaradi česar se počutite neugodno, občasno pa to povzroči tudi zaprtje. Zato vsak dan izbirajte živila z visoko vsebnostjo vlaknin, da vaš prebavni sistem ostane zdrav.

Ko pomislite na vlaknine, pomislite na sadje, zelenjavo in rjava živila – torej veliko celih žit, polnozrnatega kruha, rjavega riža in polnozrnatih testenin ter pečenega neolupljenega krompirja. Ta živila vsebujejo veliko vlaknin, ki vas bodo nasitile za dlje časa in prispevale k pravilnemu delovanju vašega prebavnega sistema.

Zdrav zajtrk za nosečnice
Ovseni kosmiči so odličen vir vlaknin in vas lahko nasitijo do kosila, zato si za zajtrk omislite posodo ovsenih kosmičev z borovnicami. Slastno! Ali pa morda kosmiče z visoko vsebnostjo vlaknin z narezano banano. Za dodatne vlaknine pa dodajte še polno pest oreščkov.

Predlogi kosil za nosečnice
Če želite še dopolniti vnos vlaknin, za kosilo pogosteje izbirajte polnozrnate vrste kruha, ki vsebujejo oreščke, in manjkrat bel kruh. V sendviče ali kot prilogo poskusite vključevati čim več solatne zelenjave, saj tako na barvit način močno povečate vnos vlaknin. Pripravite lahko tudi toplo kosilo iz zelenjave, kuhane na pari, in rjavega riža, posutega s sezamovimi semeni.

Predlogi večerij za nosečnice 
Pri pripravi večerje uporabljajte rjavi riž in testenine ali pa jejte neolupljen pečen krompir. Seveda ne pozabite svojega krožnika napolniti s čim bolj pisano zelenjavo, ki je vsak dan nujna za vnos vitaminov in vlaknin. Če poleg večerje pripravite solato, še dodatno prispevate k zadostni količini zaužitih vlaknin.

Ne pozabite, da je treba poleg vlaknin zaužiti tudi dovolj tekočine, zato vsak dan spijte 8 kozarcev vode in tako zagotovite učinkovito delovanje vlaknin.​
​​​​​​