Do not eat for two

Ne jejte za dva

V nosečnosti ne jemo za dva
Morda vas bo mikalo, da nosečnost izkoristite kot izgovor, da lahko pojeste vse, kar si poželite, vendar to ni dobro niti za vaše niti za dojenčkovo zdravje.

Zdaj, ko ste noseči, potrebujete nekoliko več kalorij, vsekakor pa ne dvakrat več. Potrebujete tudi nekoliko več beljakovin, kalcija, železa, nekaterih vitaminov B (vključno s folno kislino) in vitamina C. To lahko vsak dan dobite z dodatnim kozarcem mleka ali jogurta v prehrani, s prigrizki iz svežega sadja, z izbiro pustega mesa ali ribe za kosilo in z dodajanjem solatne ali kuhane zelenjave pri večerji. Več o vitaminih in mineralih, ki jih z dojenčkom potrebujeta, da ostaneta zdrava, najdete v našem članku o pomembnih hranilnih snoveh v nosečnosti.

Neprimerna živila v nosečnosti
Za ohranjanje zdravja izbirajte živila, ki vsebujejo veliko vitaminov ter manj predelanih sladkorjev in maščob. Da bo vaša prehrana v nosečnosti zdrava, izbirajte veliko svežih živil in se izogibajte močno predelanim in pakiranim živilom. Ta običajno vsebujejo več kalorij in maščob in vas tako obložijo z dodatnimi centimetri, s katerimi se boste borili po rojstvu dojenčka. Več o drugih živilih, ki se jim velja izogniti, lahko izveste v našem članku o neprimerni hrani​.

Torej vam ni treba jesti za dva. Da se boste zdravo prehranjevali, le pametno izbirajte, hrana pa naj bo sveža.​
​​​​​​